Александра Апрцовић

Образовање:Учитељски факултет, Сомбор; професор разредне наставе

Стручно усавршавање:Грађанско васпитање (од првог до петог разреда); Нови Сад, Србија, 2001-2005. Године

  • Мултимедијална интерактивна настава; Београд, Србија, 2001. године
  • Структура и организација образовног система; Нови Сад, Србија, 2002. године
  • Активно учење; Врбас, Србија, 2003. године
  • Каква нас школа чека у сeптембру; XVIII сабор  учитеља, Пријепоље, Србија, 2004. године
  • Васпитни проблеми ученика и како их превазићи; Београд, Србија, 2008. године
  • Добра сарадња са родитељима; Београд, Србија, 2008. године
  • Холистички приступ у раду са децом у првом разреду; Београд, Србија, 2008-2009. године
  • Методологија у разредној настави; Београд, Србија, 2008. године
  • Подршка унапређивању образовно-васпитног програма рада и осамревењивање методологије рада у млађим разредима, XXV Зимски сусрети учитеља; Београд, Србија, 2009. године
  • Classroom Management (Teaching through story time; Bilingual learning/Attitudes and Expectations;  Cross-curricular approach (learning and planning); Working with parents,  Language development and enrichment; Dealing with difficult behaviour; Emotional Literacy; Planning a Creative Classroom; Creativity and Critical Thinking; Teach to inspire better behaviour;  Diversity in the classroom; The Emotional World of Special Needs Children; Using drama to teach language)  and Support the improvement of educational work and the modernization of  the   methodology in elementary grades; Београд, Србија, 2008-2010. године
  • One Week Intensive Classroom Training at Highgate School; Никозија, Кипар, 2009. године
  • Менса НТЦ систем учења - развој креативног и функционалног размишљања и ефикасно учење; Београд, Србија, 2010. године
  • Инклузивно образовање и индивидуални план за децу са посебним потребама; Београд, Србија, 2010. године
  • Како мислити другачије, интердисциплинарни приступ у настави; Београд, Србија, 2010. године
  • Механизми учења и мотивисања ученика да уче и Мотивацију и психолошке принципе учења; Београд, Србија, 2010. године
  • Читањем и писањем до критичког мишљења“; Београд, Србија, 2010-2011. године
  • Мотивација за учење и психолошки принципи учења, Београд, Србија, 2011. године
  • Introduction to Cambridge Primary and Introduction to Cambridge Secondary 1, Београд, Србија, 2012. године
  • Умеће комуникације, како да говоримо и слушамо да ученици хтели да нас чују и разговарају са нама; Београд, Србија,  2013. године
  • Креирање контаката и препознавање емотивних потреба деце; Београд, Србија, 2014. године
  • Како правити подстицајне задатке, Београд, Србија, 2014. године
  • Вештине за адолесценцију, Београд, Србија, 2015. године
  • Примена комуникацијских вештина у раду наставника; Београд, Србија, 2015. године
  • Ка тематском и интердисциплинарном планирању; Београд, Србија, 2014. године
  • Тестови знања, о чему треба водити рачуна; Београд; Србија, 2015. године
  • Едмодо, образовна платформа;  Београд, Србија, 2015. године
  • У сусрет употреби ИКТ-а у настави; Београд, Србија, 2015. године
  • Увођење таблета у наставу,  HP classroom ; Београд, Србија, 2015 - 2016. године
  • Настава у облаку, онлајн семинар; Београд, Србија, 2015. године
  • Оцењивање – најлепши посао наставника, онлајн семинар; Београд, Србија, 2015. године
  • Каква питања воде до знања; Београд, Србија, 2015. године
  • Стално стручно усавршавање - планирање, реализација, вредновање, праћење; Београд, Србија, 2015. године
  • Увођење таблета у наставу, Hewlett Packard, webinar, Charles Radman, Београд, Србија, 2015. године
  • Унапређивање рада у области организационог развоја и развоја људског ресурса; Београд, Србија, 2016. године
  • Class Dojo, classroom community application; Београд, Србија, 2016. године
  • Радионичарски облик рада, Београд, Србија, 2016. године
  • Подстицање писмености код деце предшколског и раног школског узраста, Београд, Србија, 2016. године
  • Примена онлајн вики енциклопедије на српском језику у настави и учењу; Београд, Србија, 2016. године
  • На ком језику сањаш - рад са билингвалном децом, XXXII Зимски сусрети учитеља Србије; Београд, Србија, 2016. године
  • Игролико учење путем рачунара, онлајн семинар; Београд, Србија, 2016. године
  • САМР модел и вештине учења за 21. век; Београд, Србија, 2016. године
  • Стварање услова за учење; Београд, Србија, 2016. године
  • Предавање логопеда Николете Стевовић, Београд, Србија, 2016. године
  • Moodle, образовна платформа, Београд, Србија, 2016 – 2017. година
  • Проблемска настава природе и друштва, XXXIII Зимски сусрети учитеља; Београд, Србија, 2017. године
  • Нове технологије у образовању, Београд, Србија, 2017. године
  • Писање пројеката, Београд, Србија, 2017. године
  • Симпозијум, учење за будућност; Београд, Србија, 2017. године
  • Унапређивање билингвалне наставе применом CLIL методе; Београд, Србија, 2017. године
  • Решавање проблемских задатака; Београд, Србија, 2017. године
  • Ментална хигијена у школи; Београд, Србија, 2017. године
  • Cambridge Professional Development Qualifications ; Teaching and Learning – training, улога ментора; Београд, Србија, 2017- 2018. Године
  • Методички приступ обради граматичких садржаја у млађим разредима основне школе путем интегративне наставе, онлајн семинар; Београд, Србија, 2017/2018. године
  • Обука „Mind UP“, фондација Новак Ђоковић, први део; Београд, Србија, 2018.

Александра Апрцовић

Професор разредне наставе

aleksandra.aprcovic@boskovic.edu.rs