Током ове недеље ученици 5. разреда су били у прилици да започну рад на побољшању својих техника учења.
Психолог школе је са њима одржала радионице на тему „Како да научиш да учиш“, где су ученици, кроз практичне савете и усмерења
добили подршку у погледу побољшања техника учења.
Како овај програм подразумева низ активности које имају за циљ подршку ученицима у процесу учења, уз уважавање свих њихових различитости
у погледу афинитета према одређеним групама предмета као и начина како лакше и брже уче, у наредном периоду ће моћи да сазнају и пробају
нешто више у оквиру процеса учења. Сем доброг планирања, које је важан фактор успешности самог процеса учења, битно је и развијање унутрашње
мотивације за учење код ученика и разусловљавање од оцене као јединог фактора који утиче на исход самог учења.
Ученици ће бити у прилици да науче како да направе добар план учења, како да користе свој лични простор за учење, како да ефикасно користе уџбенике,
свеске и само предавање наставника и, што је можда најважније, да науче да праве разлику између градива које се учи напамет (чињеница, појмова, дефиниција,
таблице множења, песмица и сл.) и градива које треба разумети, повезати у логичке целине комбинацијом два или више предмета и применити на конкретним
или апстрактним примерима ( функционална знања).
На часовима учења, кроз практичне примере и у реалној ситуацији учења, ученици ће имати прилике да опробају све тактике доброг и успешног учења
као што су: подвлачење, извлачење најбитнијег из градива, прављење „мапа ума“, израда дијаграма са надређеним и подређеним појмовима, мнемотехнике
( помоћ при бољем памћењу чињеница), повезивање градива, план дневних активности, припрема за успешно сналажење приликом писмених провера знања
( оријентација у времену, начин израде теста, начин бележења одговора итд.).
Кроз овај процес ће их водити психолог школе Данијела Андрејић.