РАДИОНИЦЕ „УЧЕЊЕ НЕ МОРА БИТИ МУЧЕЊЕ“

РАДИОНИЦЕ „УЧЕЊЕ НЕ МОРА БИТИ МУЧЕЊЕ“

14.10.2013.

МЕТОДЕ И ТЕХНИКЕ ЕФИКАСНОГ УЧЕЊА

Још пре много година, деценија, векова, учени људи су говорили да у будућности, неписмени људи неће бити они који не умеју да читају и пишу, него они који не умеју да уче. Истини за вољу, за већину ђака учење и даље представља синоним за досаду, напор, нелагоду и губљење времена.

есте ли икада покушали да своме детету укажете на потребу перманентног учења ? Нисте ! Одлично, мудро сте поступили ! Вероватно сте у овом моменту идол многим генерацијама малих и великих ђака. Шалу на страну. У ери информационог друштва, експлозије знања и брзог протока информација, непрекидно учење и перманентно образовање  предуслов су успешног и адекватног прилагођавања променама и постизања успеха у свим животним сферама. Први и најважнији услов непрекидног, перманентног учења јесте проналажење одговора на питање – Како се учи ? Без обзира на постојеће разлике међу децом, ученицима, на пол, социоекономски статус, свако може да научи и запамти све оно што је предмет његовог интересовања, жеља и потреба ако, користећи своје постојеће интелектуалне капацитете, учи на свој, јединствен начин прилагођен његовим могућностима. У данашње време, постоји велики број ефикасних техника учења које олакшавају процес учења и усвајања знања. Познавање и примена поменутих стратегија учења, могу бити од велике помоћи ученицима.

ЗАТО, ако твоје мисли и пажња лутају од клупе до клупе, од ђака до ђака, ако имаш потешкоћа са концентрацијом и мотивацијом, ако ти се нагло приспава када одлучиш да учиш, ако учиш напамет а труд који улажеш не даје жељене резултате,

НЕ БРИНИ, помоћићемо ти да решиш постојећи проблем. ПИТАШ СЕ КАКО И КАДА ! На радионицама које ће сваке недеље организовати педагог и психолог школе а којима ће се прикључити и твоји омиљени професори, разредни старешина и понеки гост. ЗАЈЕДНО ћемо покушати да ТИ помогнемо да  одговориш на следећа питања и дилеме које те муче:

„КАКО ДА НАУЧИШ ДА УЧИШ“

ЗАШТО УЧИМО ? ШТА ЈЕ УЧЕЊЕ ? КАКО СЕ РАЗВИЈА СПОСОБНОСТ ЗА УЧЕЊЕ ?

КАКО ДА НАПРАВИМ СВОЈ ПЛАН ЗА УЧЕЊЕ ?

КАКО ДА СТВАРИ КОЈЕ ВОЛИМ – СПОРТ, ХОБИ, ДРУЖЕЊЕ УКЛОПИМ СА УЧЕЊЕМ ?

КАКО ДА УЧИМ ( МЕТОДЕ УЧЕЊА ) ?

КАКО СЕ УЧЕ РАЗЛИЧИТА ГРАДИВА ИЗ МАТЕМАТИКЕ, ХЕМИЈЕ, БИОЛОГИЈЕ,

ИСТОРИЈЕ, ГЕОГРАФИЈЕ...?

КАКО ДА РАЗВИЈЕМ ЖЕЉУ И МОТИВАЦИЈУ ДА УЧИМ ?

КАКО СЕ РАЗВИЈА И УСАВРШАВА СПОСОБНОСТ ЛОГИЧКОГ ЗАКЉУЧИВАЊА ?

КАКО ПАМТИМО И ЗАШТО ЗАБОРАВЉАМО ?

КАКО ДА НА НАЈБОЉИ НАЧИН РАЗУМЕМ ГРАДИВО ?

КАКО СЕ КОРИСТИ ШКОЛСКИ УЏБЕНИК ? КАКО СЕ КОРИСТЕ ТАБЕЛЕ, ГРАФИКОНИ,РЕЧНИЦИ, ЕНЦИКЛОПЕДИЈЕ, АТЛАСИ, ДИЈАГРАМИ, ИНТЕРНЕТ...?

КАКО ДА НАПРЕДУЈЕМ У УЧЕЊУ И ИЗБЕГНЕМ ПРЕБРЗО УМАРАЊЕ ?

ШТА ДА РАДИМ АКО НЕ ВОЛИМ ШКОЛУ ?

КАКО ДА СЕ ОСЛОБОДИМ ТРЕМЕ И ОЈАЧАМ СВОЈЕ САМОПОУЗДАЊЕ ?

РАДУЈЕМО СЕ ЗАЈЕДНИЧКОМ  ДРУЖЕЊУ  И ПРИЛИЦИ ДА ЗАЈЕДНО УЧИМО....

ПЕДАГОГ И ПСИХОЛОГ ШКОЛЕ   

Share This Post: